E-commerce

Proceed to checkout

Online winkelen is uitdagender dan ooit. Klanten verwachten dat merken de gebruikerservaring zo veel mogelijk vereenvoudigen, terwijl ze tegelijkertijd de krachtige merkmomenten leveren die hen verrassen.

Onze benadering van eCommerce is geworteld in eenvoud en overbrugt de kloof tussen bedrijfsdoelen en gebruikersdoelen. Door samen te werken, vereenvoudigen en verenigen we elke interactie van de ervaring door culturele en gedragsinzichten in ons proces te verwerken. Het eindresultaat is een eCommerce platform waar mensen zich mee willen bezighouden en waarvan ze willen kopen.

Meten is weten

Wij verzamelen, analyseren en rapporteren data vanuit de website, om zo uw e-commerce activiteiten te optimaliseren. Daarbij gaat het over veel meer dan alleen websiteverkeer. Analytics biedt inzicht in alle data die je je als bedrijf maar kunt wensen. Geografische en demografische informatie, het aantal (unieke) bezoekers, pageviews, noem maar op. En daarop kunnen we slim inspelen.

Wist je dit?

Vorig jaar werd er in totaal voor 22,5 miljard euro online uitgegeven.

– Bron: Thuiswinkel.org

Next

Websites & Apps

Kunnen we je helpen?

Neem dan contact met ons op. Stel niet uit, breid je merk uit met ons. Laten we praten over wat we vandaag kunnen doen.